Αγαπάμε το άγνωστο, ερωτευόμαστε το περαστικό και πληγώνουμε το δεδομένο.

Πέμπτη 2 Ιουνίου 2011

Έντονη γεύση καλοκαιριού!

Χθες ήταν επίσημα η πρώτη μέρα του καλοκαιριού! Μπορώ να πω πως ναι ένιωσα ότι έχει μπει για τα καλά το καλοκαίρι!Ηλιοκαμμένοι ώμοι και μάγουλα,έντονη επιθυμία για θάλασσα,ζέστη και όρεξη για παγωτό και κάτι παγωμένο.Ε μετά από όλα αυτά σίγουρα ήρθε καλοκαίρι χεχε! Χθες βράδυ έκανε τρομερή ζέστη είχα καεί κι όλας,οπότε είχα αφήσει την μπαλκονόπορτα ανοιχτή μέχρι τα μεσάνυχτα..λες και περίμενα τον πρίγκηπα των ονείρων μου να εμφανιστεί χΔ
Τελειώνουμε και τις εξετάσεις,ουφ άντε έχω βαρεθεί,άντε να έρθει και η τελευταία μέρα να πάμε θάλασσα όλοι μαζί wiihaa...=)γιατί δεν την παλεύω άλλο!χΔ η ζέστη με εμποδίζει και να γράφω εδώ αλλά δεν πειράζει θα μου περάσει και θα μου έρθει πάλι η έμπνευση για κάτι καινούργιο,αμέ αμέ ;P

Ε Ναι λοιπόν όλα τα παραπάνω μου αφήνουν μία έντονη γέυση καλοκαιριού..μπορώ να γευτώ το καλοκαίριιιιιιιιι! Μου ακούγεται πολύυ καλό έχω να πω! χεχε

ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ! και άλλο ένα =)

Θέλω να πάω εκεί! Εδώ και τώρααααα!!! miu! 


φιλάκιααα!! 
SOF..=)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου