Αγαπάμε το άγνωστο, ερωτευόμαστε το περαστικό και πληγώνουμε το δεδομένο.

Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Σ'αγαπάω? Πες το μόνο όταν το νιώσεις..;)

Ξέρεις τι σημαίνει σ'αγαπάω?
Δεν υπάρχει μόνο μία λέξη για να πεις τι σημαίνει..
Σε χρειάζομαι γιατί σ'αγαπάω,σε θέλω κοντά μου γιατί απλά σ'αγαπάω,θέλω να σε σφήξω στην αγκαλιά μου γιατί σε αγαπάω,σ'αγαπάω γιατί είσαι εσύ,γιατί σε αισθάνομαι,γιατί σε νιώθω,γιατί σε νοιάζομαι και με νοιάζεσαι γιατί..γιατί..
αμέτρητα τα γιατί,αμέτρητες οι λέξεις για να πεις τι σημαίνει το Σ'ΑΓΑΠΑΩ
Ξέρεις κάτι?
Πες το Σ'αγαπάω όταν το νιώσεις,όταν σου βγει αυθόρμητα,χωρίς να σε συγκρατήσει κάτι,να ρέει σαν ένα ρυάκι,=) και όχι να σκέφτεσαι ότι ΠΡΕΠΕΙ να το πεις χωρίς να το αισθανθείς..καλύτερα να μην το πεις καθόλου,παρά να το πεις και να μην το νιώθεις σίγουρα το πρόσωπο στο οποίο πηγαίνει θα το εκτιμήσει και θα το λατρέψει...θα σε αγαπήσει,εάν δεν σε έχει αγαπήσει,θα σου πει Σ΄αγαπάω και εγώ,και οι δυο σας θα αισθανθείτε το ίδιο υπέροχα..μία αγκαλιά και ένα φιλί είναι ότι πρέπει για να δημιουργήσει μία ωραία σκηνή όπως τις ταινίες so cute and romantic <3
Oπότε πες το Σ΄αγαπάω την κατάλληλη στιγμή  ή μάλλον όταν το νιώσεις και φυσικά ποτέ το αντίθετο δεν ξέρεις πόσο "κακό" κάνεις στο άλλο άτομο και σίγουρα και στον εαυτό σου...και κάτι άλλο αν δεν μπορείς να το πεις,μπορείς να το δείξεις,με τις πράξεις σου,τις κινήσεις σου με πολλά πράγματα και στοιχεία που θα κάνουν τον άλλον να πιάσει το νόημα κατευθείαν..δοκίμασέ το λειτουργεί ;p
Με τα παραπάνω λόγια μου και σκέψεις μου πιστεύω κάπως να βοήθησα χδ...δεν είναι και πάρα πολλά αλλά πιστεύω πως τα ίδια έχετε βιώσει και εσείς,έχετε νιώσει και έχετε αναρωτηθεί πολλά πράγματα σχετικά με αυτή τηνμαγίκη λέξη Σ'ΑΓΑΠΑΩ και όχι Σ'αγαπΏ

Ο Μ'αγαπάς και η Σ'αγαπώ 
τι ωραίο που είναι! ακούστε το =) 

σας γλυκόφιλώ! 
και πιστεύω να λέτε το Σ'αγαπάω" σωστά"
τα λέμε πολυαγαπημένα μου!        SOF..=)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου