Αγαπάμε το άγνωστο, ερωτευόμαστε το περαστικό και πληγώνουμε το δεδομένο.

Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

Φεύγοντας από το γυμνάσιο....

Δεν ξέρω...αυτές τις μέρες είμαι κάπως,το όλο κλίμα μουντό..την παρασκευή είχαμε το αποχαιρετηστήριο πάρτυ μας...εκείνη την μέρα συνειδητοποίησα ότι θα φύγω από το γυμνάσιο..καθώς όλοι διασκέδαζαν τα μάτια μου άρχισαν να βουρκώνουν..βούρκωναν όλο και περισσότερο μέχρι που έπεσαν δάκρυα! Δεν ξέρω από εκεί που ήθελα να φύγω να πάω στο λύκειο..το ξανά σκεφτόμουν και τελικά δεν ήθελα και τόσο να φύγω..θα μου λείψει σίγουρα..θα μου λείψουν οι βλακείες που κάναμε, η τάξη μου,τα παιδιά,οι καθηγητές το γυμνάσιο γενικότερα...πιο πολύ όμως σκέφτομαι ότι στο γυμνάσιο τα πράγματα ήταν πολύ πιο εύκολα..στο λύκειο όλα γυρίζουν τούμπα..γίνονται πιο δύσκολα..με μεγαλύτερη ευθύνη και συνείδηση..από τον Σεπτέμβρη θα πρέπει να αρχίσω να συγκεντρώνομαι στον σκοπό μου..ο οποίος είναι να αφοσιωθώ στα μαθηματά μου..όλα τα υπόλοιπα έρχονται μετά..στην κορυφή της πυραμίδας θα είναι το σχολείο..και μετά τα εξωσχολικά..όμως σίγουρα τα χαζά μου φιλαράκια θα είναι στην κορυφή...
Μάριεεεε..χαζό μου! Του χρόνου θα είναι η πρώτη χρονιά που δεν θα είμαστε μαζί...πφφ...με πειράζει λίγο που θα λείπεις μέσα από την τάξη θα υπάρχει ένα κενό..με πειράζει που θα λείπεις από το κτίριο γενικότερα..όμως δεν θα ξεχαστούμε με την καμία χδ! Γιατί θα σε σκοτώσω και θα κόψω το φαγητό μόνο το νου σου χεχε (ξέρεις εσύ) υποσχέσου ότι θα περνάς από το λύκειο να μας βλέπεις!αλλιώς τα απογεύματα αν και θα έχω μαθήματα θέλω να σε βλέπω όσο το δυνατόν πιο συχνά γίνεται! love ya χαζο <3
Γυμνασιάκι μου σίγουρα θα μου λείψεις όμως σίγουρα δεν θα σε ξεχάσω..τόσα έζησα εκεί! θα σε επισκέπτομαι όποτε μπορώ!

<3

φιλακιαααααααααααααααααααααααααα!! :*
                                                    SOF..=)

2 σχόλια: