Αγαπάμε το άγνωστο, ερωτευόμαστε το περαστικό και πληγώνουμε το δεδομένο.

Κυριακή 26 Ιουνίου 2011




Στίχοι: Παρασκευάς Καρασούλος
Μουσική: Γιώργος Ανδρέου
Πρώτη εκτέλεση: Παντελής Θεοχαρίδης


 Δεν έκανα ταξίδια μακρινά
τα χρόνια μου είχαν ρίζες ήταν δέντρα
που τα 'ντυσε με φύλλα η καρδιά
και τ' άφησε ν' ανθίζουν μες την πέτρα

Δεν έκανα ταξίδια μακρινά

οι άνθρωποι που αγάπησα ήταν δάση
οι φίλοι μου φεγγάρια ήταν νησιά
που δίψασε η καρδιά μου να τα ψάξει

Το πιο μακρύ ταξίδι μου εσύ

η νύχτα εσύ το όνειρο της μέρας
μικρή πατρίδα σώμα μου κι αρχή
η γη μου εσύ ανάσα μου κι αέρας

Δεν έκανα ταξίδια μακρινά

ταξίδεψε η καρδιά κι αυτό μου φτάνει
σε όνειρα σ' αισθήματα υγρά
το μυστικό τον κόσμο ν' ανασάνει

Το πιο μακρύ ταξίδι μου εσύ

η νύχτα εσύ το όνειρο της μέρας
μικρή πατρίδα σώμα μου κι αρχή
η γη μου εσύ ανάσα μου κι αέρας

Ανατριχιαστικά τρομερό!απλά το αγαπάω..τι στίχοι..τι μελωδία..τι..τι..απλά υπέροχο..ακούστε το και από μία άλλη ερμηνεία από τον Γιώργο Νταλάρα και Χρήστο Θηβαίο..(ντουέτο) επίσης φοβεροί και αυτοί.! αυτό ήθελα μόνο να πω..ακούστε το...πιστεύω να σας μαγέψει και να σας αγγίξει όπως άγγιξε και μάγεψε και εμένα..

Σας γλυκοφιλώ! 
 SOF..=) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου