Αγαπάμε το άγνωστο, ερωτευόμαστε το περαστικό και πληγώνουμε το δεδομένο.

Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

Ουφφφ...-.-''

Μααα θέλω να τελειώσει αυτή η εβδομάδα..θέλω να έρθει ο Αύγουστος...θέλω να βγω στον δρόμο να φωνάξωω όσο δυνατά μπορώ "Νιώθωω ελεύθερη,ζωντανή για να κάνω ό,τι θελήσω.."...Αυτή την εβδομάδα δίνω μουσική:κιθάρα,ιστοριία μουσικής,οργανογνωσία,solfege..κάτι μου λέει ότι φέτος δεν θα τα πάω καλά..είναι τόσο δύσκολα..και απαιτεί πολύ διάβασμα..και έχω να διαβάζω και γερμανικά..ακόμα και τώρα έχω να διαβάσωω λέξεις..πάλι καλά έχω κάνει τις ασκήσεις..όμως βλέπω άλλα παιδιά που δεν έχουν άγχος..ούτε υποχρεώσεις ούτε τίποτα..απλά ζουν το καλοκαίρι τους..πφφ πόσο θα ήθελα αυτήν την στιγμή να μην έχω να διαβάσω απολύτως τίποτα..και να κάθομαι να χαζολογώ μαζί με τους φίλους μου..απολαμβάνοντας τον ήλιο..σε μία παραλία..τον Αύγουστο όμως αν και όχι ολόκληρο τον Αύγουστο θα το ευχαριστηθώ..τι να κάνουμε..και τα καλοκαιρινά μαθήματα και οι εξετάσεις μέσα στο πρόγραμμα είναι..και πρέπει να συμβιβαστώ...το μόνο που θέλω είναι να γράψω καλά στις μουσικές εξετάσεις..και θα είμαι χαρούμενηη =) μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει κάτι συγκλονηστικό...διάβασμα,άγχος και πάλι διάβασμα..αααα πήραμε και ελέγχους και τα πήγαα εξαιρετικά..μια χαρά μου ήρθε..=)  

Να και ένα τραγουδάκι του Μηλιώκα..έχω κολλήσει..και ναι λοιπόν..και μαλάκες μας είπαν και χαζούς και άλλα πολλά...απολαύστε το..ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΕΓΑΛΕ! καλά τα έλεγες εσύ! χεχε!



Αν βρίσκεστε στην ίδια θέση με εμένα..απλά σας καταλαβαίνω..μην βλέπω φατσούλες αγανάκτησης..σε λίγο καιρό θα έρθουν τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ..μα και φυσικά..ας συνδυάσουμε το διάβασμα και το μάθημα..με το καλοκαίρι,γίνεται και αυτό..γιατί όχι..
Λοιπόν επειδή πρέπει να πάω να συνεχίσω το διάβασμαα θα τα πούμεε σύντομα πάλι..με τα αποτελέσματα των εξετάσεων στο χέρι..σκισμένα ή όχι θα το ξέρουμε σε λίγο καιρό..μέχρι τότε..σας χαιρετώωω! φιλάκια πολλά πολλά! :***


                                   SOF..=)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου