Αγαπάμε το άγνωστο, ερωτευόμαστε το περαστικό και πληγώνουμε το δεδομένο.

Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

Παίρνωντας μια μυρωδιά από την τότε εποχή των ΧΙΠΙΣ

Αυτές τις μέρες ακουγόταν συνεχώς για το φεστιβάλ που γίνεται στα Μάταλα!Ναι λοιπόν τα Μάταλα είχαν γεμίσει από χίπις..η παραλία όπου παλιά ήταν το στέκι τους ξανά νιώνει με την παρουσία τους..
Πριν καλά καλά φτάσω στο σημείο που ήταν ο κόσμος μαζεμένος,είδα πόσα πολλά αυτοκίνητα ήταν παρκαρισμένα και πόσα ακόμα ερχόντουσαν..χιλιάδες άνθρωποι ήθελα να δουν αυτό το γεγονός!Τα Μάταλα ήταν μία εικόνα γεμάτη πολύχρωμα χρώματα,από παντού ακουγόντουσαν διάφορα τραγούδια από την εποχή των 70s..ο κόσμος απλά το χαιρόταν..έβλεπα μικρά παιδάκια ακόμα και μωράκια και φορούσα μαντήλια στο κεφαλάκι τους..πόσο γούτσικο παίζει να ήταν..*.*είχαν έρθει άνθρωποι από όλη την κρήτη!οι τουρίστες ήταν διάχητοι στους δρόμους...η έκπληξη ήταν έκδηλη καθώς το ίδιο και ο θαυμασμός...λάμψεις από φλας..φωνές,γέλια,βήματα....ήταν απλά υπέροχα!
Μαγιουλίνι καλά περάσαμε!Κρίμα το παλικάρι κρίμα! Εγώ σου είπα ότι γκεϊζει κάπως χεχε!ααα! ναι! τι ήθελα να πιω ρακί?Ήθελαν όπως και δήποτε να πιούμε!Και εγώ σαν γνήσια κρητικιά  ήπια την ρακί! Αν και μου έκαψε τα σωθηκά μου..χεχε!
Πολύ θα ήθελα να ξανά γίνει κάτι τέτοιο θα είμαι η πρώτη που θα πάω..και τι δεν θα έδινα να ζούσα στην εποχή των ΧΙΠΙΣ σίγουρα θα ήμουν μία από αυτούς! ;) 

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΩΝ!
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΑΓΑΠΗΜΈΝΟΙ ΜΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ!! ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ! ΣΑΣ ΦΙΛΩ..:* 
SOF..=)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου