Αγαπάμε το άγνωστο, ερωτευόμαστε το περαστικό και πληγώνουμε το δεδομένο.

Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

Χμμ...

Ω! μα κρύωσε ο καιρός..σήμερα απλά το "τσίμπησα"..τα χέρια μου και την μύτη μου δεν τα ένιωθα σήμερα το πρωί...τώρα κάθομαι στον καναπέ...μαζί με μία ζεστή κουβερτούλα..*.* τι μου λείπει?εμ..ζεστή σοκολάτα...το 'Notebook" η ταινία βεβαίως βεβαίως..εμ..και κάποιο πρόσωπο...
Σκέφτομαι τόσα πολλά αυτές τις μέερς...ο καιρός φταίει?τι?δεν μπορώ να καταλάβω..έχω χάσει το κέφι μου..την διαθεσή μου...μα δεν είμαι η Σοφία που ήξερα!με σκοτώνει αυτό..θέλω να έρθουν πάλι αυτές οι καλές..μέρες..ήταν απλά τέλεια..τώρα έχουν γυρίσει όλα τούμπα..το μόνο που εύχομαι είναι να πέσω έξω..ας πέσω έξω....
‎~.....Ψάχνω τρόπο μες στα όνειρά μου
λίγο πριν σε χάσω να σε φέρω κοντά μου
Να σου δείξω πως τα 'χω χαμένα
για να σε σώσω, να σε σώσω από μένα
Πως να σε σώσω από μένα...~


Καληνύχτα!*Σ
SOF...=) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου