Αγαπάμε το άγνωστο, ερωτευόμαστε το περαστικό και πληγώνουμε το δεδομένο.

Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

^.*

Ο καιρός έβαλε τα καλά του και είναι έτοιμος για τον χορό στην βροχή...τι ωραία που είναι η βροχή..ο ήχος της..σαν μια μουσική ακούγεται στο αυτί μου...κάτι ξυπνάει μέσα μου..άλλοτε είμαι έτοιμη για νέες αποκαλύψεις..άλλοτε μελαγχολώ...άλλοτε θέλω να πιάσω ένα μολύβι και ένα χαρτί και να γράφω με τις ώρες..και άλλοτε να είμαι μαζί σου <3
Σήμερα..ήταν υπέροχη μέρα..ειδικά στο σχολείο..από που να ξεκινήσω..από το τανγκό μαζί με τη Νικάνδρα έξω στην βροχή...ή από το ότι σήμερα κλείσαμε 2 μήνες?!Περνάει ο καιρός...ούτε που το κατάλαβα ότι πέρασαν 2 μήνες..πολλοί θα πουν ότι είναι μικρό χρονικό διάστημα..αλλά μέσα σε αυτούς τους μήνες..έχω μάθει,έχω περάσει και έχω νιώσει πάρα πολλά...Αυτό που με κάνει σίγουρη και χαρούμενη..είναι ότι σε έχω...συγγνώμη που πολλές φορές...σου βάζω τις φωνές..αλλά να δεν το κάνω επίτηδες μωρέ..θέλω να πιστεύω πως αυτό που υπάρχει τώρα θα κρατήσει...θα κρατήσει..μέχρι όσο πάει..μέχρι όσο δούμε ότι μπορούμε να το πάμε..ΥΠΟΣΧΕΣΗ
Καθώς περνάνε οι μέρες..όλο και περισσότερο μου λείπουν κάποια πρόσωπα...όμως δεν τα ξεχνάω...
feel me..touch me..hug me..kiss me..close your eyes and dream...
 *Σ
Καληνύχτααα
φιλάκιαα!
SOF...=) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου