Αγαπάμε το άγνωστο, ερωτευόμαστε το περαστικό και πληγώνουμε το δεδομένο.

Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

Θα σβηστεί...θα ξεχαστεί...


Πολλές φορές υπάρχουν στιγμές που δεν χρειάζεται να μιλήσεις..όμως υπάρχουν στιγμές που πρέπει..ναι πρέπει..για να τα βγάλεις από μέσα σου..να αισθανθείς καλύτερα..εσύ..κανείς άλλος..ανοίγεσαι..μιλάς..ο άλλος μπορεί να σε καταλάβει..να σου δώσει ένα χαμόγελο..να σε ζεστάνει με την ματιά του..όμως μπορεί να γίνει το ακριβώς αντίθετο..αυτό είναι που σκοτώνει τον άλλο..εσύ να προσπαθήσεις..να δείξεις κάποια πράγματα..να πεις διάφορα..και όμως ό,τι λες πάει στον βρόντο..και μετά από την συζήτηση..να θέλεις να ξεσπάσεις..να φωνάξεις δυνατά..να κλάψεις..να τρέξεις..να φύγεις μακρυά..νιώθεις απαίσια μετά..η ψυχολογία σου έχει πιάσει το 0..θέλεις κάποιον να μιλήσεις..υπάρχουν πολλά άτομα που θα σε βοηθήσουν..αλλά σίγουρα ξέρεις ποια είναι τα αληθινά και ποια όχι..
εμένα λοιπόν σήμερα...μου έλειψαν 2 συγκεκριμένα άτομα που ήθελα να μιλήσω..να τους τα πω όλα..θα με βοηθούσαν πάρα πολύ..το ένα βρίσκεται μακρυά..και μου λείπει πολύ..το άλλο δεν είναι μακρυά μου..αλλα είναι σα να είναι μακρυά μου..και αυτό είναι κάτι που με σκοτώνει..δεν θέλω να το δείχνω..αλλά το νιώθω..δεν πειράζει..αρκεί που ξέρω ότι είναι καλά..δεν θέλω να πω ονόματα ούτε τίποτα...σίγουρα είναι πολύ σημαντικά για εμένα και αυτό μετράει..
η σημερινή μέρα..θέλω να σβηστεί από το ημερολόγιο..δεν θέλω να ξανά νιώσω ποτέ ξανά έτσι...
Αύριο μία καινούργια μέρα ξεκινάει..θα προσπαθήσουμε λοιπόν να βάλουμε το καλύτερό μας χαμόγελο..και θα ταξιδέψουμε..
                                          *πολλοί είναι αυτοί που θα νοιαστούν και θα ρώτησουν για το τι μπορεί να είχε συμβεί..λίγοι όμως θα καταλάβουν την όλη κατάσταση 
Σας..φιλώ..
SOF...=) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου