Αγαπάμε το άγνωστο, ερωτευόμαστε το περαστικό και πληγώνουμε το δεδομένο.

Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

*Γιαγιά μου..

Γιαγιακούλα μου...ωω ναι..έχεις γενέθλια σήμερα..χρόνια πολλά..σου εύχομαι ό,τι επιθυμείς..και να είσαι πάντα χαρούμενη..σ'ευχαριστώ για όλα όσα μου έχεις προσφέρει..εγώ πάντα θα είμαι δίπλα σου..ό,τι και αν χρειαστείς..είσαι η δεύτερη μητέρα μου..έχω να σε δω αρκετές μέρες...και μου λείπεις..αλλά τώρα με το πτυχίο στα γερμανικά ακόμα και το σαββατοκύριακο έχω μάθημα..όμως σου υπόσχομαι πως θα έρθω να σε δω...
Μην ξεχνάς Σ'ΑΓΑΠΑΩ!  είσαι από τα σημαντικότερα άτομα στην ζωή μου...
Σου δίνωω λοιπόν ένα μεγάλοο μεγάλοο φιλίι...χρόνια πολλά και πάλιι..να σε χαιρόμαστε...
*Κατερινάκι μου δεν ξέρεις πόσο πολύ
μου λείπεις πραγματικά..είναι ώρες που σε χρειάζομαι..
*Σ....
Bye bye..
φιλάκια πολλά!
SOF...=)

2 σχόλια:

  1. :OOO ! Είχε γενέθλια;! Αργησα λίγο, αλλα να της τα μεταφέρεις :) K οσο για την κατερινα.. Υπομονή και θα πας να την βρεις ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ξαδερφη ειναι η αλλη γιαγια! χεχ!
    που θα παει? θα την δωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή