Αγαπάμε το άγνωστο, ερωτευόμαστε το περαστικό και πληγώνουμε το δεδομένο.

Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

Μισό καμμένο χαρτί..

Σήμερα επιρρεασμένη από κάτι που έχει γράψει η αδερφή μου..θα γράψω παρακάτω..
 Καθώς λοιπόν διάβαζα στο δωμάτιο της..το μάτι μου πήγε πάνω σε ένα χαρτί..γύρω γύρω καμμένο..με υπογραφή..~Κατερίνα~ 
την κατάλληλη στιγμή..είδα το κατάλληλο πράγμα που έπρεπε..πάντα ήταν στο ίδιο σημείο αυτό το χαρτί..όμως ποτέ δεν μπήκα στον κόπο να το διαβάσω..σήμερα όμως κάτι σαν να μου ψιθύρισε στο αυτί.."Σοφία..διαβασέ με.." το έπιασα στα χέρια μου...το πρώτο πράγμα που είδα ότι είχε γράψει ήταν " Μην κρίνεις τους άλλους αυστηρά..."διάβασα παρακάτω..πόσο δίκιο είχε..κάθε λέξη έκρυβε κάτι από πίσω..αυτό που παρατήρησα όμως είναι ότι σκεφτόμαστε το ίδιο..
θα ήθελα να αναφέρω λοιπόν τι έλεγε..εμένα με βρήκε σύμφωνη σε όλα...ξεκινάω λοιπόν να γράφω..
" Μην κρίνεις τους άλλους αυστηρά.Ποτέ..έτσι ειναι..Τους αγαπάμε  γι΄αυτό που είναι και όχι γι αυτό που θα μπορούσαν να είναι..Δεν θα αλλάξουν όσο και αν το θες..Απλά θα μάθουν να αγαπούν με τον τρόπο σου..Ετσι γίνεται..Μα πρέπει να δώσουμε περιθώρια..όχι μόνο τα χρονικά αλλα και αυτα που ειχαν να κάνουν με τις συνθήκες..Ξέρεις..Ίσως είναι κουρασμένοι από τα πολλά..όχι σωματικά..Μα ψυχικά..εκεί που η κουραση δεν φαίνεται..
Δίνε πάντα σημασία στην λεπτομέρεια..στον τονο της φωνης..στα μάτια..Δεν ξέρεις που μπορούννα σε οδηγήσουν..Ίσως στα πιο δυσκολονόητα και βαθιά συμπεράσματα..που φοβόμαστε να πιστέψουμε και να παραδεχτούμε ακόμα και οι ίδιοι..
Μοιράσου τα μυστικά που κρύβεις μ'εκείνον που θα σε αγκαλιάσει όταν σε δει να δακρύζεις..Και δεν θα φύγει λέγοντας σε..υπερβολικό..Γιατί ξέρει ότι έτσι είναι οι άνθρωπο..Γιατί απλά έτσι είσαι εσύ.."
Αυτά έγραφε το μισοκαμμένο χαρτί..τόσο αληθινά..τόσο σωστά..για εμένα έτσι είναι..και γι αυτήν το ίδιο..
Αν και μου λείπεις κατερίνα μου..υπάρχουν ακόμα τα σημάδια σου..αυτά που με βοηθάνε ακόμα και αν η παρουσία σου δεν είναι μαζί μου..όμως είσαι εσύ..
Σε περιμένω..να σου πω τα πάντα από κοντά..να με βοηθήσεις..όπως πάντα έκανες..όπως πάντα θα κάνεις..καλή σου νύχτα..Σ'αγαπάω κακάνινί μου.. 
*Πάντα εκεί θα είμαι..Σ*
Καληνύχτα σε όλους!
σας γλυκοφιλώ..
SOF..=)

2 σχόλια: