Αγαπάμε το άγνωστο, ερωτευόμαστε το περαστικό και πληγώνουμε το δεδομένο.

Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Σκορπισμένες λέξεις στο δωμάτιο..
Μουσική..
Όνειρα..
Αγάπη..
Ταξίδι..
Ελπίδα...
Απογοήτευση..
Θλίψη...
Μοναξιά..
Κρυμμένες προτάσεις σε ένα κουτί...
Επειδή χάνομαι...
Επειδή ονειρεύομαι..
Πού είμαι?
Πού είναι?
Τα αστέρια ακόμα λάμπουν...
Το κύμμα σκάει απαλά..
Θέλω να φωνάξω..
Θέλω να κλάψω...
Να κρύψω το πρόσωπό μου...
Να χαμογελάσω...
Να σε αισθανθώ..
Εικόνες..χαμένες σε έναν άλλο κόσμο...όνειρα παντού..
Ανεκπλήρωτοι Έρωτες...
Ακόμα μπορώ να θυμηθώ την μυρωδιά πάνω στα ρούχα μου,πάνω στο δέρμα μου..από την τελευταία φορά...
Θέλω να γίνω γοργόνα..
Να κολυμπάω μακριά...
Τα δακρυά μου να είναι πολύτιμα..
Ένα άγγιγμα νιώθω..
Γυρίζω και βλέπω ένα αστέρι με το φως του να με ακουμπάει...
Το αγγίζω και γίνομαι και εγώ από γοργόνα ένα αστέρι..
Τώρα είμαι μακριά..μακρία..ψηλά 
Μα,νιώθω ωραία εκεί...

*mermaid's tears...
Καληνύχτα...
Sof..=)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου