Αγαπάμε το άγνωστο, ερωτευόμαστε το περαστικό και πληγώνουμε το δεδομένο.

Τρίτη 5 Απριλίου 2011

Η μέρα μου..τα δικά μου πράγματα....

Γεια σας και πάλι..:)
Λοιπόν λοιπόν...τι κάναμε σήμερα?Πολλά και ωραία πράγματα σίγουρα..αν και κουραστικά..αλλά δεν πειράζει...σήμερα ξύπνησα με μία ωραία αίσθηση...δεν ξέρω γιατί όμως...σηκώθηκα,ετοιμάστηκα και πήγα στο σχολείο..μέσα στην τάξη ένταση και φωνές..δεν ήμουν η μόνη που ξύπνησα με καλή διάθεση..μπαίνω μέσα λοιπόν..φιλάω τις κοριτσάρες μου και πάμε έξω για προσευχή..μετά μπήκαμε στην τάξη για μάθημα..μάθημα τώρα..μόνο μάθημα που δεν κάναμε..όλη την ώρα μιλούσα με την Ελισάβετ..χαχ..τα πάντα είπαμε..καθώς είχε περάσει και ένα Σαββατοκύριακο..οπότε είχαμε να λέμε τα νέα μας...ήρθε η ώρα να σχολάσουμε..όλα τα παιδιά κουρασμένα έτρεχαν να φύγουν όσο πιο γρήγορα μπορούσαν...πήγα σπίτι έφαγα το μεσημεριανό μου,έφαγα και το γλυκάκι μου,(ευχαριστώ πολύ για την σοκολάτα..xD ;P) πήγα στα αγγλικά και μετά είχα να πάω γυμναστήριο..φτουυυ..εκεί είναι τα "ζόρια" χαχ..τα χεράκια μου πονάν και τα ποδαράκια μου..γκρρρ...πάντως αυτή την φορά το πήγαμε πολύ καλά..ε κορίτσια? αμέ αμέ μια χαρά τα πήγαμε..:P τώρα κάθομαι στο pc μου και γράφω ό,τι που κατέβει..δεν ξέρω αλλά νιώθω ότι έχω την ανάγκη να γράψω κάτι..έστω και κάτι χαζό...
Λέω να πάω για ύπνο γιατί βλέπω να μην σηκώνομαι αύριο το πρωί!!
φιλάκια πολλά πολλά! :*                                                                                        SOF..=)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου