Αγαπάμε το άγνωστο, ερωτευόμαστε το περαστικό και πληγώνουμε το δεδομένο.

Κυριακή 3 Απριλίου 2011

Μα πού είσαι? :/

Μα που πήγε η αισιοδοξία?Καιρό έχω να ακούσω νέα της..γιατί όμως..λες να της έχει συμβεί τίποτα?Μακάρι όχι..αλλά μόλις δει αυτό το κείμενο την παρακαλώ να εμφανιστεί..;P
Μέχρι λοιπόν να εμφανιστεί..θα είμαι εγώ η αντικαταστάτριά της...λοιπόν λοιπόν..έχουμε και λέμε..σίγουρα όλοι μας θέλουμε να γίνει κάτι στην ζωή μας..και το περιμένουμε να γίνει με λαχτάρα και αγωνία..σε άλλους αυτό το κάτι έρχεται γρήγορα χωρίς μεγάλη προσπάθεια και αναμονή στην ουρά..σε άλλους πάλι τίποτα..περιμένουν περιμένουν..όπου στο τέλος παρατάνε την προσπάθεια και λένε τέλος τίποτα δεν πρόκειται να συμβεί..και όμως όλα μπορούν να συμβούν με λίγη θέληση και επιμονή..:)
Bέβαια χρειαζόμαστε και λίγη από την βοήθεια της αισιοδοξίας,γιατί χωρίς αυτήν τίποτα δεν θα καταφέρουμε οπότε καλή μου εμφανίσου..!!!
-Ωπ ωπ σα τα χιόνια..που ήσουν βρε?
-Ε να μωρέ Σοφία δε βλέπεις..πλέον κανείς δεν με κάνει παρέα..και αποφάσισα να φύγω..όλοι τους,οι περισσότεροι δηλαδή κάνουν παρέα με την εχθρό μου την απαισιοδοξία..δηλαδή τί περισσότερο της βρίσκουν?
-Αγαπημένη μου,μα ναι και εγώ το παρατήρησα..και δεν μπορώ να το καταλάβω όλο αυτό που γίνεται..εσύ είσαι απλά υπέροχη..και πάνω απ'όλα είσαι φανταστική φίλη...βοηθάς τον άλλον σε οποιαδήποτε κατάσταση..
-Μα σε ευχαριστώ πάρα πολύ γλυκιά μου για τα υπέροχα λόγια σου..μακάρι να το έλεγαν και άλλοι αυτό..εγώ όμως επέστρεψα και θα είμαι εδώ για όλους...γιατί πιστεύω ότι με χρειάζονται..
-Και καλά έκανες..σε χρειαζόμαστε...οπότε μείνεε..πλιζζζζ
-Θα μείνω..στο υπόσχομαι..αυτή την φορά θα μείνω..
-Δεν ήθελα να ακούσω τίποτα διαφορετικό..αυτό μου αρκεί...

 Αφού λοιπόν η αισιοδοξία επέστρεψε και είναι κοντά μας..εμείς θα προσπαθήσουμε να κάνουμε τα αδύνατα δυνατά...

Υ.Γ. Κατερίνα μου καλό σου ταξίδιιι να περάσεις υπέροχααα..φιλάκια! 
                                                                                                  SOF..=)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου