Αγαπάμε το άγνωστο, ερωτευόμαστε το περαστικό και πληγώνουμε το δεδομένο.

Κυριακή 17 Απριλίου 2011

Ο χρόνος τρέχει στα 100 μέτρα...συντροφιά με ένα χαμόγελο..το δικό σας χαμόγελο..

Πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός? μέχρι να πεις κύμινο έχει έρθει το αύριο...να και τώρα..σαν χθες θυμάμαι την αρχή της σχολικής χρονιάς...και τσουπ τώρα ήρθε σχεδόν το τέλος της..ε τι στο καλό?τόσο γρήγορος είναι στον στίβο..? μία μέρα πάντως θα ήθελα να διαγωνιστούμε.:p
Βέβαια μέσα σε αυτό το διάστημα αν και πέρασε γρήγορα ο χρόνος..στην πραγματικότητα δηλαδή δεν πέρασε γρήγορα..αλλά εμείς το νιώσαμε έτσι..έγιναν πολλά και διάφορα πράγματα...ανάμεικτα τα συναισθήματα μας...λύπη,απογοήτευση,αισιοδοξία,νοσταλγία,ανακούφιση...πολλές ήταν οι εμπειρίες..οι οποίες ήταν εμπειρίες ζωής...κάναμε λάθη..μάθαμε μέσα από αυτά τα λάθη και σίγουρα επιδιώξαμε να μην τα ξανά κάνουμε..:) αποκτήσαμε πράγματα,γνώσεις, αλλά και ίσως χάσαμε ευκαιρίες και πολλά που θέλαμε..πραγματοποιήσαμε κανένα ονειρό μας? γιατί όχι?
Πάντως εγώ προσωπικά δεν θέλω να περνάει ο χρόνος τόσο γρήγορα...θέλω να μεγαλώνω με πιο σιγανούς ρυθμούς και να μένω σε ορισμένα πράγματα παραπάνω...είμαι στην πιο όμορφη ηλικία..δεν θέλω να το χάσω όλο αυτό...είμαι ακόμα παιδί..παιδί βέβαια με παραπάνω υποχρεώσεις..δεν είμαι παιδί του δημοτικού που δεν έχει τόσες..ό,τι δήποτε και αν κάνω το κάνω με χαμόγελο,αθωότητα,αυθορμητισμό και παιδικότητα..δεν έχω μεγαλώσει ακόμη έτσι ώστε όλα αυτά να έχουν χαθεί..αυτές οι λέξεις υπάρχουν στο λεξηλόγιο μου..και θα υπάρχουν ακόμα για πολύ...πολλά άτομα είναι έτσι..βλέπεις μέσα στα μάτια τους όλα αυτά που δεν μπορείς να τα δεις αλλού..μέσα από ένα αληθινό χαμόγελο που θα σου "σκάσει" ο άλλος...τι πιο ωραίο..εγώ πάντως μία ζωή με ένα χαμόγελο στα χείλη ήμουν και θα είμαι..θυμάμαι να λένε όλοι στην μαμά μου..μα τι είναι αυτό το παιδί? Όλη την μέρα με ένα χαμόγελο...δεν είναι ψεύτικο πάντως να το ξέρετε δηλαδή...γιατ πρέπει να είσαι μουτζούφης δηλαδή? σκάσε βρε ένα χαμόγελο δεν κοστίζει..και σ λέω και εγώ ότι θα αισθανθείς και εσύ ο ίδιος καλά αλλά και ο άλλος που θα το εισπράξει αυτό..:)
my smile..:D προσπάθησε και εσύ..να δες δεν είναι και δύσκολο..
αγαπημένα μου χαμογελάκια σας αποχαιρετώ..φιλάκια πολλά πολλά...

Buona notte!                                                                                             SOF..=)


2 σχόλια:

  1. ax Sofia...ti wraia pou grafeis...bravo!!!mi stamatiseis gia n exoume ki emeis na diavasoume kati pou a3izei =D

    GIWTA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ah giwta m! s'eyxaristw para ma para poly..! xairomai n m lene toso kala logia..:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή