Αγαπάμε το άγνωστο, ερωτευόμαστε το περαστικό και πληγώνουμε το δεδομένο.

Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

Από την Φοφούλα σου...

Ωπ!μα ποιος έχει σήμερα γενέθλια?μα φυσικά!εσύ μπαμπάκα μου!
Πόσο πολύ σ'αγαπάω?!όσο δεν φαντάζεσαι...το ξέρω είσαι πολύ περήφανος για εμάς..ναι για τις τρεις κόρες σου..χεχε!Μα πάντα θυμάμαι να μην μου χαλάς ποτέ χατίρι! ποτέ μα ποτέ! 
Ήθελες να μας βλέπεις πάντα χαρούμενες..μαζί με την μαμά έχετε καταφέρει τόσα πολλά..και οι 3ς σου κόρες είναι περήφανες για εσάς..για τους δικούς μας γονείς..τι και αν τσακωνόμαστε πολλές φορές? αν δεν τσακωνόμασταν θα ήταν το παράξενο νομίζω...
Μπιφτεκάκι μου!(μόνο όταν φοράς το καφέ σου φουσκωτό μπουφάν)
Πάντα θυμάμαι που είχες τρέλα με την τεχνολογία..και μου το έχεις μεταφέρει και σε εμένα αυτό!τι και αν ήμουν μικρό κοριτσάκι εγώ σου ζητούσα πάντα ηλεκτρονικά παιχνίδια..και εσύ αμέσως να μου τα πάρεις..αφού θα τα έπαιζες και εσύ..χαχα
Σ'ευχαριστώ για όλα μπαμπακούλη μου..σ'ευχαριστούμε για όλα..πάντα θα είμαστε δίπλα σας...
Μα είσαι ο άντρας μας! ο πιο όμορφος! 4ς γυναίκες μέσα στο σπίτι..και ο μοναδικός άντρας εσύ! Μα πάντα θυμάμαι να σου λένε..τι κάνουν οι γυναίκες σου? ή και το άλλο..ο γιάννης και οι γυναίκες του..ή τα κορίτσια του! ναι λοιπόν είμαστε οι γυναίκες της ζωής σου! και είσαι ο άντρας της ζωής μας! 

*μας ταιριάζει το τραγουδάκι 
 Σ'ΑΓΑΠΑΜΕ <3

Με Αγάπη,
η φοφούλα σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου