Αγαπάμε το άγνωστο, ερωτευόμαστε το περαστικό και πληγώνουμε το δεδομένο.

Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2011

~because..I feel strong..~

Υπάρχει κάτι το οποίο σε πληγώνει?τότε αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να το κάνεις πέρα..είτε το θέλεις είτε όχι..υπάρχουν φορές που αυτό φεύγει από μόνο του..όταν φύγει πληγώνεσαι..νιώθεις πως έχασες την γη κάτω από τα πόδια σου..δεν μπορείς να φανταστείς πως θα είναι η ζωή σου χωρίς αυτό...και όμως είναι καλύτερη..το ίδιο συνέβη και σε εμένα...σκέφτομαι το πόσο πληγώθηκα τότε..και όμως τώρα βλέπω πόσο μεγάλο λάθος και πόσα άδικα δάκρυα έριξα..για κάτι που δεν άξιζε...περνάνε οι μέρες και μαθαίνω πράγματα τα οποία δεν τα ήξερα και είχαν συμβεί πίσω από την πλάτη μου..πόσο κορόιδο ήμουν..τώρα όμως όλα αυτά είναι τόσο χαμηλά στα μάτια μου..τώρα νιώθω δυνατή..είμαι έτοιμη να αισθανθώ,να ζήσω νέα πράγματα,να ονειρευτώ ξανά..αυτή την φορά θα έχω τα μάτια μου ανοιχτά..
Χριστούγεννα σε λίγο καιρό...θα δω την Κάτια μου μετά από αρκετό καιρό...θα περάσουμε τέλεια..
Μην ξεχνάς να φοράς το καλύτερό σου χαμόγελο..να ζεις..να αγαπάς και να ονειρεύεσαι..ναι να ονειρεύεσαι,γιατί κανείς δεν μπορεί να στο στερήσει..δεν πάτε να λέτε ό,τι θέλετε και να κάνετε..εμάς τίποτα δεν μας πτοεί..!

Επιτέλους βρήκα υπολογιστή να γράψω έστω και κάτι λίγα..μέχρι να ξανά βρω τον επόμενο ή να φτιαχτεί ο δικός μου..σας γλυκοφιλώ..!
SOF..=)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου