Αγαπάμε το άγνωστο, ερωτευόμαστε το περαστικό και πληγώνουμε το δεδομένο.

Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

~Ωπ Αύγουστος~

Μα πότε ήρθε και ο Αύγουστος ούτε που το κατάλαβα..πραγματικά..τόσο γρήγορα κύλησε ο χρόνος..
έχει μέινει ακόμα αρκετός καιρός μέχρι να ανοίξουν τα σχολεία..φέτος το καλοκαίρι ίσως να ήταν ένα από τα πιο μονότονα..τίποτα σπουδαίο δεν έγινε..και το καθημερινό,πρωινό μάθημα ήταν η αποκορύφωση..σε λίγες μέρες τελείωνουν και τα θερινά μαθήματα..θα μου μείνουν μέρες για να απολαύσω τις λιγοστές μέρες που μου έχουν απομείνει..θέλω να έρθει κάπως γρήγορα ο χειμώνας..το λύκειο μας περιμένει..είναι ένα από τα καλοκαίρια που θέλω να ανοίξουν όσο πιο γρήγορα τα σχολεία..θα είναι μία ιδιαίτερη σχολική χρονιά..θα κρύβει πολλές εκπλήξεις..
Να αύριο πάλι το πρωί έχω μάθημα...το δύσκολο είναι που πρέπει να ξυπνάω νωρίς..γιατί κανονικά αν με αφήσεις μπορώ να ξυπνήσω και 2 η ώρα..ΑΓΑΠΑΩ ΤΟΝ ΥΠΝΟ τι να κάνουμε..! στο θέμα αυτό είμαι γουρούνα χδ!
Αμ τι άλλο?Α ναι..όλοι λείπουν εκτός Κρήτης ή στα χωριά τους και εγώ σπίτι και μουχλιάζω..περιμένω πως και πως να γυρίσουν..να το Σάββατο γυρνάει ο Δημ που έλειπε Σαλόνικα..(θέλω να πιστεύω πως θα μπορέσω να σε δω το Σάββατο) και την άλλη εβδομάδα γυρνάει η Αλεξάδρα..! Τόσο καιρό λείπεις ρε χαζή! και και θα πάμε να μείνουμε οι 2 μας μάλλον στο χωριό της..ακόμα δεν είναι τίποτα σίγουρο..θα δούμε..η αδερφή μου ετοιμάζεται να φύγει και αυτή να ανεβεί πάνω..φοιτήτρια πλέον..να δω πως θα συνηθίσω την απουσία της από το σπίτι..από εκεί που με νευριάζει και λογομαχούμε..είναι στιγμές που αυτά παύουν να υπάρχουν...δεν πειράζει αν έχω να σε δω καιρό θα σου έρθω απάνω..δεν θα απαλλαγείς από την παρουσία μου..μουαχαχα! ;P
Αυτά λοιπόν...άντε να περάσουμε έναν όμορφο Αύγουστο με ευχάριστες στιγμές..
και μην ξεχνάς...~ζήσε την κάθε στιγμή σα να είναι η τελευταία

Κάπου εδώ θα σας αφήσω..έχω και μια συνάντηση με τον καλό μου..τον ύπνο..
Σας γλυκοφιλώ!
                   SOF...=)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου