Αγαπάμε το άγνωστο, ερωτευόμαστε το περαστικό και πληγώνουμε το δεδομένο.

Τετάρτη 31 Αυγούστου 2011

Μπλα μπλα μπλα..

Οι μέρες κυλάνε τόσο γρήγορα..άλλες ήσυχα άλλες όχι και τόσο..φτάσαμε στο τέλος του καλοκαιριού σχεδόν..σεπτέμβρης σε λίγο..το σχολείο μας περιμένει..θέλω να έρθει η πρώτη μέρα που θα πάμε στο σχολείο..δεν θα είναι όπως ήταν συνήθως..όπως ήταν τα τελευταία τρία χρόνια..τώρα θα αλλάξουν πάρα πολλά πράγματα..νέα ζωή ας πούμε..οι καταστάσεις αλλάζουν..σχεδόν όλα διαφορετικά..θέλω να δω πως θα εξελιχθεί η φετινή χρονιά..θα είναι σίγουρα μία από τις δυσκολότερες όμως δεν με πτοεί τίποτα..εγώ θα κάνω αυτό που μπορώ..όσο καλύτερα το μπορώ..θα βάλω έναν στόχο και θα τον πετύχω..
Το alpha (κανάλι) το έχω φάει με το κουταλάκι..όλο το βράδυ κάθομαι και βλέπω όλες τις σειρές..αν και είναι καταθληπτικές..μ'αρέσουν..κάθομαι στον καναπέ με ανοιχτή την μπακονόπορτα..κοιτάζω προς τα έξω..το λιμάνι μπροστά στα μάτια μου..σπίτια..φώτα..ένα αεράκι δροσίζει το προσωπό μου τις τελευταίες μέρες..είναι άλλο ένα σημάδι ότι το καλοκαίρι μας λέει Goodbye :P τις τελευταίες μέρες περνάω πολύ ωραία μπορώ να πω..αν και μου λείπουν ορισμένα άτομα και καταστάσεις..έχω κάνει επιλογές..θέλω να πιστεύω σωστές..πολλές φορές συμβαίνουν πράγματα τα οποία δεν τα περιμένεις..μου συνέβησαν και εμένα..όλα καλά τώρα..ζούμε με αυτά που έχουμε..επιδιώκωντας να περνάμε την κάθε στιγμή με τρέλα,μαγεία και αγάπη!
Κατερινάκι συγχαρητήρια!Απλά άξιζε!
ένα μεγάλο μπράβο και σε όλα τα υπόλοιπα παιδιά που έδωσαν ;)

 ~καληνύχτα 
όνειρα γλυκά                        SOF...=)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου