Αγαπάμε το άγνωστο, ερωτευόμαστε το περαστικό και πληγώνουμε το δεδομένο.

Κυριακή 17 Ιουλίου 2011

....

Θέλω να γράψω κάτι..όμως στο μυαλό μου όλα είναι πάνω κάτω..πάω να ξεκινήσω να γράψω και το σβήνω...θέλω να δω το πρόσωπο σου..τα μάτια σου..το χαμόγελο σου..να ακούσω αυτά που θα μου λες..ή θα προσπαθήσεις να με πειράξεις..ή να μου κάνεις τον εξυπνούλη...ξέρω ότι το κάνεις επειδή ξέρεις ότι μου αρέσει..καθώς και εγώ το ίδιο κάνω..σαν μικρό παιδί..έχω να σε δω αρκετό καιρό...πάνω από μήνα..με ενοχλεί..δεν μπορώ να πω το αντίθετο..πάλι καλά που υπάρχουν όμως και οι αναμνήσεις που μου έρχονται στο μυαλό..και φυσικά τα όνειρα..χθες βράδυ είδα πάλι όνειρα με εσένα..δεν ήταν ούτε ένα ούτε δύο αλλά τρία..πολύ παράξενο..κάθε φορά ξυπνούσα και όταν ξανά κοιμόμουν σα να ξανά έβλεπα την συνέχεια..το μόνο που κράτησα από το όνειρο ήταν το πρόσωπο σου..και ειδικά το χαμόγελό σου...ίσως αυτά που γράφω αυτή την στιγμή να είναι χαζά..και να μην σας ενδιαφέρουν..συγγνώμη αν γίνομαι κουραστική...απλά ήθελα να τα γράψω..;)
Επανέρχομαι λοιπόν..ναι είδα το χαμόγελό σου...βέβαια όχι στην πραγματικότητα αλλά σε όνειρο..δεν πειράζει κάτι είναι και αυτό...ποτέ μου δεν σε κατάλαβα..προσπάθησα αλλά είσαι τόσο δύσκολος...έλεγα πως πλέον δεν υπάρχεις για εμένα και όμως..υπάρχεις...και ας μην έχουμε την τρομερή επικοινωνία..πάντως αν θέλεις ό,τι δήποτε έδω είμαι και θα είμαι...καλά να περνάς..σε θυμάμαι πάντα..και ας μην το δείχνω..πάντα υπάρχεις μέσα μου...μακάρι μια μέρα να ανοίξεις τα μάτια σου..και να το δεις..όμως δεν τα ανοίγεις..μάλλον δεν θέλεις..εντάξει δεν θέλω να σε πιέσω να τα ανοίξεις..απλά αυτή είναι μια επιθυμία μου..να περνάς καλά..και...να προσέχεις..
ελπίζω να το διαβάσεις και να καταλάβεις έστω κάτι μικρό..



SOF..=)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου