Αγαπάμε το άγνωστο, ερωτευόμαστε το περαστικό και πληγώνουμε το δεδομένο.

Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Μην με ξυπνάς ακόμα..είναι νωρίς

Δεν θέλω να ξυπνήσω ακόμα...θέλω να ζήσω το όνειρο μου..σου λέω μην με ξυπνήσεις..άσε με να το ζήσω...εάν με δεις να χαμογελάω σε παρακαλώ μην με τσιμπήσεις και με ξυπνήσεις..εάν με δεις να κλαίω και να παλεύω σε παρακαλώ ξύπνα με όποιο δυνατό τρόπο βρεις..
Γίνεται να ζήσω το όνειρο που θέλω για όσο θέλω..?
Έχω την απάντησηηηη!Κλείσε τα μάτια..σκέψου κάτι δυνατό..φύγε από εκεί που είσαι..η σκέψη σου θα σε βοηθήσει να πας εκεί που θέλεις και εκεί που πρέπει..αρκεί όμως να το πιστεύσεις με όλη σου την ψυχή..δοκιμασέ το..ΠΙΑΝΕΙ *.*
'Αλλες φορές βλέπεις ένα όνειρο...ένα όνειρο που θέλεις να μην τελειώσει...όμως ξαφνικά σε ξυπνάνε και καταστρέφονται όλα...μα γιατί με ξύπνησες δηλαδή? Ήταν νωρίς εγώ ήθελα και άλλο..την άλλη φορά όμως ξέρω τι θα κάνω..θα βάλω πάνω στο κομοδίνο ένα χαρτάκι και θα λέει.."
Δεν θέλω να ξυπνήσω ακόμα...θέλω να ζήσω το όνειρο μου..σου λέω μην με ξυπνήσεις..άσε με να το ζήσω...εάν με δεις να χαμογελάω σε παρακαλώ μην με τσιμπήσεις και με ξυπνήσεις..εάν με δεις να κλαίω και να παλεύω σε παρακαλώ ξύπνα με όποιο δυνατό τρόπο βρεις.." έτσι θα μείνω ήσυχη ότι εάν δω ένα υπέροχο όνειρο θα το δω και θα το ζήσω μέχρι τέλους..όμως αν δω ένα κακό όνειρο..δηλαδή εφιάλτη θα ξέρω πως θα με ξυπνήσεις...
ΑΠΛΑ ΖΗΣΕ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ..;D
Ονειρεμένα μου παιδιάαα!Σας αφήνω...θα τα πούμε σύντομα..
Φιλάκια πολλά πολλά..:*                                                                             SOF..=)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου