Αγαπάμε το άγνωστο, ερωτευόμαστε το περαστικό και πληγώνουμε το δεδομένο.

Κυριακή 8 Μαΐου 2011

Μαμάάά μου =)

Χρόνιαα σου πολλά!Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου!
 Μαμά μου είσαι ότι καλύτερο..ξέρω είσαι από τους ανθρώπους που θα είσαι πάντα δίπλα μου..ο φύλακάς άγγελός μου..μία ζακετούλα πάνω στους ώμους μου..που θα με κρατάει πάντα ζεστή..θα είσαι αυτή που με έφερε στην ζωή..και σε κάθε βήμα μου ήσουν και θα είσαι εκεί για να με καθοδηγείς..το ξέρω ποτέ δεν θα με προδώσεις..το ίδιο και εγώ..γιατί απλά Σ'ΑΓΑΠΑΩ..και αν σου φωνάζω και μου φωνάζεις το ξέρω σ'αγαπάω και με αγαπάς...με μία αγκαλιά σου μονάχα μπορείς να ζεστάνεις την ψυχή μου...με ένα φιλάκι σου όλα στα συγχωρώ..χΔ όχι όχι δεν χρειάζεται μόνο το φιλάκι πάντα σε συγχωρώ που μου φωνάζεις..το ξέρω και εσύ το μετανοιώνεις...πάντα θυμάμαι που τσακωνόμασταν και μετά ερχόσουν και με έπαιρνες αγκαλιά,μου έδινες ένα φιλί και μου έλεγες συγγνώμη Σοφάκι μου..δεν το ήθελα..το ξέρω μαμά ότι δεν το ήθελες..φταίω εγώ που σε νευριάζω...όμως δεν το κάνω επίτηδες..
Θα είμαι πάντα δίπλα σου μανούλα μου..όπως είσαι πάντα εσύ από την ώρα που με έφερες στον κόσμο..έτσι θα είμαι εδώ για εσένα..μέχρι το τέλος μαμά μαζίι!  Σ'ΑΓΑΠΑΩ είσαι τόσο όμορφη που με μια ματιά σου τα ξεχνάω όλα..ξέρεις γιατί? Γιατί είσαι η δική μου μαμά! Μόλις έρθεις από την δουλειά θα σου δώσω μία αγκαλιάαα! Σήμερα εσύ γιορτάζεις και εγώ έχω γενέθλια..οπότε χρόνια μας πολλάαααα :D :*

 Μανούλα μου!


 Με πολύ πολύ αγάπη για εσένα! και μόνο εσένα!

 SOF..=)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου