Αγαπάμε το άγνωστο, ερωτευόμαστε το περαστικό και πληγώνουμε το δεδομένο.

Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Σκόρπιες σκέψεις...

Μέσα στην αγκαλιά σου χάνομαι,αφήνομαι.
Κοίτα την θάλασσα,είναι πολύ ήρεμη.
Ένα καλοκαιρινό χαμόγελο,ένα χειμωνιάτικο σ'αγαπώ.
Περπατάς σε σύννεφα?
 Εγώ όχι.
Πάνω σε βότσαλα βρίσκομαι.
Με πονάνε.
Δεν μπορώ να δω τον ήλιο.
Τα αστέρια.
Το φεγγάρι.
Ο αέρας με πνίγει..
Είναι τόσο ζεστός.
Δεν με βοηθάει.
Το νερό παγωμένο.
Πώς θα κολυμπήσω?
Ο καθρέφτης μου σπασμένος στην μέση.
Από τα αριστερά το μισό εγώ μου,από τα δεξιά το υπόλοιπο.
Νιώθω σα να θέλει κάτι να βγει από μέσα μου.
Εγώ το εμποδίζω.
Να να τώρα.
Ακούμπα το στέρνο μου να δεις.
Το νιώθεις?
Πήγαινε λίγο πιο αριστερά.
Πες μου τι νιώθεις.
Προχώρα στον λαιμό.
Ο παλμός μου είναι γρήγορος.
Μα σταματάει που και που.
Θα έρθει καταιγίδα μέσα μου.
Είμαι σίγουρη.
Θα βρέξει.
 *Ελπίζω να με θυμάσαι που και που...
Sof..=)

2 σχόλια: