Αγαπάμε το άγνωστο, ερωτευόμαστε το περαστικό και πληγώνουμε το δεδομένο.

Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2011

*Christmas is here....

Χμμ,τα χριστούγεννα είναι εδώ!
όπως κάθε χρόνο τα ίδια είναι..όμως υπάρχει μαγεία στην ατμόσφαιρα...ναι υπάρχει..όμως δεν ξέρω γιατί αυτή η μαγεία δεν με βοηθάει...μελαγχολώ πάντα αυτές τις μέρες..να και τώρα..δεν έχω καθόλου όρεξη..είναι το συναίσθημα που νιώθεις πως είσαι μόνος..έτσι νιώθω και εγώ..μα δεν πάει και κάτι καλά..γιατί?
Γλυκιά μου μαγεία μαγεψέ με..ταξίδεψε με..πήγαινε με μακρυά απ'όλα και απ'ολους..να γνωρίσω νέα πράγματα..θέλω να νιώσω πως υπάρχωω!θέλω να κάνω πράγματα! να νιώσω το νόημα της ζωής που λέμε!
χρόνια πολλα σε όλους λοιπόν! εύχομαι να περνάτε υπέροχα εσείς!εγώ θα περιμένω μέχρι να ξυπνήσω μια μέρα και κάτι να έχει αλλάξει μέσα μου..να με έχει ακουμπήσει λίγο η μαγεία..και να μου έχει ρίξει λίγη νεραιδόσκονη..ναι αυτή χρειάζομαι...λίγη νεραιδόσκονη και κάνει θαύματα! άντε να έρθει αυτή η μέρα...μακάρι να είναι η αυριανή...
SOF...=)

2 σχόλια:

  1. Νεραιδόσκονη βρίσκεται άπλετη στο μυαλό μας ...αρκεί να το θελήσεις και θα τη νιώσεις!
    Στο εύχομαι το νέο χρόνο "να το νιώσεις το νόημα της ζωής"
    πολλά φιλιά
    και να περνάς όμορφα
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οντως βρισκεται απλετη στο μυαλο μας!
    και εγω το ευχομαι να το νιωσω!
    σ'ευχαριστω παρα πολυυ! να περνας πολυ ομορφα και εσυυ! φιλια πολλα=)

    ΑπάντησηΔιαγραφή