Αγαπάμε το άγνωστο, ερωτευόμαστε το περαστικό και πληγώνουμε το δεδομένο.

Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

*Be YouRself...

Ο καθένας είναι αυτό που είναι..ποτέ μην κρίνεις για να μην κριθείς λένε..
Μα γιατί να κρίνεις τον άλλο?!Τι σε ενδιαφέρει το πως ντύνεται..τι μουσική ακούει..πως εκράζεται..γιατί?έτσι είναι...αυτή η μουσική τον εκφράζει..αυτό το στυλ ντυσίματος..έτσι του αρέσει να εκφράζει τα συναισθήματά του..έχω βρεθεί σε θέση να με κρίνουν ως προς την μουσική που ακούω και το στυλ ντυσίματος..μα δεν κατάλαβα..στο κάτω κάτω ποιο είναι το πρόβλημά τους?έτσι μ'αρέσω..και πιο απλά αυτό είναι που γουστάρω..αφού αρέσει σε εμένα..αδιαφορώ τι θα πουν οι υπολόποι..γιατί είναι αυτοί που περισσεύουν...
Μα όταν πεις σε κάποιον για το στυλ του γενικώς...δεν σκέφτεσαι ότι ίσως τον πειράξει τον άλλο?τόσο δύσκολο σας είναι να το καταλάβετε?!
Εγώ προσωπικά δεν πρόκειται να κρίνω ποτέ...πρώτα κοιτάω τον εαυτό μου..και μετά τους υπόλοιπους...γιατί αν κοιτούσα τους υπόλοιπους τότε αυτό θα σήμενε ότι κάτι δεν πηγαίνει καλά..μόνο να το ψάξετε ορισμένοι..!
Μην ακούς κανέναν...κάνε αυτό που σου αρέσει..ντύσου όπως σε εκφράζει..άκου την μουσική σου...ζήσε όπως εσύ θέλεις την ζωή σου...και πάνω απ'όλα να έχεις την δικιά σου ταυτότητα..να είσαι αληθινός....

Υ.Γ. ΑΠΛ..σ'ευχαριστω πολύ για όλα..
ξέρω ότι κάποιος είναι πραγματικά δίπλα μου..
και αυτό είναι υπέρ αρκετό,
με κάνεις να νιώθω δυνατή=)
ό,τι θελήσεις εγώ θα είμαι πάντα εδώ..

αυτά τα λίγαααα!
φιλάκιαα στα μαγουλάκια σας!
SOF..=)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου