Αγαπάμε το άγνωστο, ερωτευόμαστε το περαστικό και πληγώνουμε το δεδομένο.

Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015

Απόσταση 0.

Έγινε η απόσταση λίγα βήματα.
Έγιναν τα σώματα ένα.
Η ατμόσφαιρα μυρίζει "Σ'αγαπάω για πάντα".
Και δεν με νοιάζει πόσο θα είναι το πάντα.
Με νοιάζει που πια δεν χρειάζεται να κλείνω τα μάτια μου για να σε δω,
αλλά σε έχω εμπρός μου όποτε θελήσω.
Πρωτόγνωρο συναίσθημα για εμάς,
μα ονειρεμένο θα έλεγα.
Πόσα βράδια περίμενα γι αυτό,
-για εσένα-.
~~
 Ας μην μιλάμε για λίγο,
πάρε με αγκαλιά 
και κράτα με όσο πιο σφιχτά μπορείς
να νιώσω ότι δεν είναι ένα από τα όνειρα που έβλεπα κάθε νύχτα.
~~
Πλέον είσαι όνειρο της μέρας και της νύχτας.
-Αληθινό-.

                                                                            σ'αγαπάω και θα σ'αγαπάω.

1 σχόλιο:

  1. μετά από τόσο καιρό-δημοσίευση.
    και δεν μπαίνω πια..
    η καθημερινότητα μ'έχει ρουφήξει ολοκληρωτικά,όπως ξέρεις..

    μα ένιωθα πως κάτι έπρεπε να δω...
    τώρα που το διάβασα,κατάλαβα..
    ακόμη και μακριά,οι ψυχές μας συνομιλούν..

    σ'αγαπάω ή μάλλον...σας αγαπάω..
    τόσο μα τόσο πολύ!

    να μου προσέχετε!
    φιλιά αγαπημένα μου πλάσματα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή