Αγαπάμε το άγνωστο, ερωτευόμαστε το περαστικό και πληγώνουμε το δεδομένο.

Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

Ωπ!κάτι έχω εδώ=)

Καθώς είχα κάνει επιδρομή στο http://preciousdreams1.blogspot.gr/ είδα να μου έχει χαρίσει ένα βραβείο ο "

 Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ=)δεν περίμενα ότι θα υπήρχε το ιστολόγιο μου στην λίστα...είναι όμως μια ικανοποίηση για όλα αυτά που γράφω τόσο καιρό...
Με την παραλαβή του βραβείου λοιπόν θα πρέπει να αναφέρω 7 πράγματα,σημεία για τον εαυτό μου...και έπειτα να το παραδώσω σε 7 ιστολόγια..

δύσκολο να τα βρω αυτά τα σημεία...
όσον αφορά τα 7 ιστολόγια...θα επιλέξω τα αγαπημένα μου...αν και δεν είναι μόνο 7...είναι περισσότερα..=)

Ξεκινάω λοιπόν,το σίγουρο είναι ότι θα κάνω αρκετή ώρα μέχρι να τα απαριθμήσω !χεχ!
 
  1. Λατρεύω την μυρωδιά της βροχής...και φυσικά την ίδια την βροχή
  2. Αγαπημένη εποχή,ο χειμώνας..τι πιο όμορφο από μία ζεστή σοκολάτα,αναμμένο τζάκι και μία αισθηματική ταινία? (The Notebook..ιδανικό νομίζω=)
  3. Είμαι υπερβολικά ευαίσθητη...φαίνεται και μέσα από αυτά που γράφω.κλαψιάρικα :P
  4.  Αγαπάω την μουσική...δεν ξέρω τι θα έκανα χωρίς αυτήν..η καλύτερη συντροφιά...
  5. Μόλις κοιτάζω τον ουρανό και έχει αστέρια,με τον δείκτη μου τα "ακουμπάω" και σχηματίζω σχέδια..(μερικές φορές δεν βγαίνουν ωραία χδ)
  6. Μ'αρέσει το διαφορετικό...δεν θέλω "να πηγαίνω" με τους πολλούς...
  7. Από μικρή με θυμάμαι να ονειρεύομαι...κάνω όνειρα και ας μην εκπληρώνονται...
Αυτά τα λίγα...

Τώρα θα δώσω με την σειρά μου και εγώ το βραβειάκι στα παρακάτω μπλογκς...

  1. http://ioannahalk.blogspot.gr/
  2. http://ksotiko-tispolis.blogspot.gr/
  3. http://mouzikantis.blogspot.gr/
  4. http://nayagostogalazio.blogspot.gr/
  5. http://kisa-world.blogspot.gr/
  6. http://e-train-of-thought.blogspot.gr/
  7. http://timetraveller-days.blogspot.gr/

Τώρα και εσείς αν θέλετε κάνε το ίδιο...δεν είναι αναγκαίο φυσικά...
7 σημεία..7 μπλογκς λοιπόν=)

*precious dreams 
θα σου έδινα ξανά..
αλλά είπα να μην πάρουν
τα μυαλά σου αέρα...
χεχε=))

 
SOF...=)



12 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου μικρή μου sof.. εγώ θα σου πω ένα πραγματάκι μονό!! σαν μεγαλύτερος σου...μην σταματήσεις ποτέ μα ποτέ να ονειρεύεσαι... καλό απόγευμα μικρή μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν χρειάζεται να ευχαριστείς=)
      θα σε ακούσω λοιπόν,δεν θα σταματήσω ποτέ=)
      καλό απόγευμα και σε εσένα=)

      Διαγραφή
  2. I feel honoured now!
    να 'σαι καλά σοφάκι μου ^_^
    το ανταποδίδω:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καρδιά μου πανέμορφη♥
    θα το κάνω κι εγώ μόλις γυρίσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωω ψυχη μου <3
      ο,τι θελειςςςς! σε περιμενωωω πως και πως!

      Διαγραφή
  4. Να ξέρεις ότι τα σχέδια, ακόμα κι αν δεν βγαίνουν ωραία στα μάτια σου, δεν παύουν να έχουν το σχήμα και τη ζωντάνια που έδινες καθώς ένιωθες την έλξη και τη δύναμη των αστεριών.

    Όσο για την προσφορά σου δεκτή και σ’ευχαριστώ μόνο που συνηθίζω ν’αρνούμαι τέτοιου είδους συμμετοχές. Κατ’εξαίρεση σου αφήνω επτά στοιχεία.
    Μπλέ είναι το χρώμα, Ατέρμονες και ανήσυχες οι σκέψεις, Θάλασσα στο νού βαθιά και στη ζωή μου, μολύβι το δημιουργικό μου, Ενδελεχή πορεία ετών σε μοτό, Ερωτεύθηκα... Λευκό ειναι το άλλο...

    Φρόντισε μη χάσεις τον ουράνιο καμβά σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως εχεις δικιο...=)
      χαιρομαι για την εξαιρεση που κανεις...το μπλε ειναι και δικο μου στοιχειο=))ομορφα θα ελεγα τα στοιχεια σου!

      Θα το φροντισω...οσο μπορω=)
      τα φιλια μου!

      Διαγραφή
  5. Όμορφη και γλυκιά Σοφίαα<3
    Ευχαριστούμε τόσο που μας ξεχώρισες :)
    Είναι υπέροχο να ξέρεις πως οι σκέψεις σου ακουμπούν κι άλλες καρδιές πέρα από τη δική σου!
    Αν κάναμε μια λίστα στον κόσμο των kisa f.m θα ήσουν στις πρώτες θέσεις και των blog και της καρδιάς μας!
    Να συνεχίσεις να αγαπάς ανεξάντλητα και ολοκληρωτικά τους ανθρώπους,μα κυρίως τον εαυτό σου.Κι άσε μερικά σημάδια από την όμορφη ζωή σου εδώ:)Να τα μοιραζόμαστε μαζί σου<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωωωωωω<3 μα δεν χρειάζεται το ευχαριστώ...
      πρώτες θέσεις ε? τι να πω..χαίρομαι πραγματικά!!
      θα συνεχίσω....θα αφήνω φυσικά..=

      Διαγραφή
  6. Μικρο μου αίμα :) Συνέχισε να ταξιδεύεις σε αυτον τον κόσμο έτσι γλυκια όπως είσαι, συνεχισε να ανακαλύπτεις την μαγεία που κρύβει μεσα του και να μας την μεταδιδεις με τίς όμορφες περιγραφές σου :)
    Οσο για τα δικα μου στοιχεία, πάανω κατω τα ιδια μαζι σου:)

    Φιλιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αίμα μου,θα συνεχίσω! σ'ευχαριστώω πολύ <3

      ωχ,δεν είναι καλό αυτό χαχα

      σε φιλώώώ

      Διαγραφή