Αγαπάμε το άγνωστο, ερωτευόμαστε το περαστικό και πληγώνουμε το δεδομένο.

Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

Αυθορμητισμός..ένα κομμάτι του εαυτού μου...

Πόσο με τρελαίνει όταν κάποιο άτομο είναι αυθόρμητο...είναι απλά ο εαυτός του...!Έτσι κι εγώ όσο αγαπάω τον αυθορμητισμό τόσο γίνομαι τις περισσότερες φορές σαν ένα μικρό παιδί...μα δεν το κάνω επίτηδες έτσι μου βγαίνει..και πολλές φορές μου λένε πως ο αυθορμητισμός που έχω είναι λατρευτός...(ωω μα σας ευχαριστώ πάρα πολύ)...όταν λοιπόν το παρακάνω απλά σκουντήστε με και θα είστε σίγουροι ότι θα γίνω από ένα μικρό παιδάκι..ένα παιδί..γιατί και να το παρακάνω το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτή η παιδικότητα δεν θα εξαφανιστεί..=)
Μα πείτε μου και εσείς δεν είναι τόσο γλυκό όλο αυτό?Αυτός ο αυθορμητισμός που διαθέτουν κάποια άτομα δεν είναι υπέροχος?Όλοι μας έχουμε περάσει από κάτι τέτοιο...σε άλλους έχει μείνει μία γλυκιά γεύση και σε άλλους ίσως όχι τόσο γλυκιά...στην αρχή βέβαια γιατί μετά σίγουρα τους τραβά προς το μέρος του..=P
Ας γίνει και εσάς ένα κομμάτι του εαυτού σας ο αυθορμητισμός..μην τον φοβάστε..έχει την γοητεία του και αυτός μωρέ και πάνω απ'όλα αυτήν την αθωότητα που δύσκολα την βρίσκεις στις μέρες μας..και αν την βρεις τις περισσότερες φορές είναι φτιαχτεί?Κρίμα όμως..αλλά δεν πειράζει μπορούμε να το αλλάξουμε και εμείς αυτό..;P Oπότε λάβετε θέσεις και ξεκινάμε...wiihaa =)

Αυθόρμητα παιδάκια μου σας καληνυχτίζω...
Περιμένω να ακούσω πως πήγε φυσικά και η δοκιμασία στο να γίνεται λίγο πιο αυθόρμητοι και να αποκτήσετε λίγη παιδικότητα..μην ντραπείτε απλά δοκιμάστε το..;)
φιλάκια στο παιδικό και "αθώο" προσωπάκι σας..  :****
                                                                                       
SOF..=) και πάλι παιδί λοιπόν :*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου